Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 29 september 2014

Av Nina - 29 september 2014 09:03

Förra veckan kom det ett paket till Hugo. Det var Liza och Alexander som blivit lite shoppingsugna. I paketet var, om du frågar Hugos mamma, de snyggaste och trendigaste byxorna! Tack snälla ni.

Blink, blink. Är jag stilig nu eller?

Av Nina - 29 september 2014 08:34

Börjar bli otroligt ridsugen. Klänger mig fast vid alla andra som är ute och tränar samt tävlar. Ska bli så skönt att få landa ändan i sadeln. Verkar dock dröja :( men om man ska se ljuset i tunneln så har det gått en månad nu. Blir väl redo att sätta igång lagom till första halkan, då alla andra ställer av för höstvila. Jo, håller med låter lite bittert.

Har börjat se mig om efter en ny tränare då min dragit till Skåne, vilket är alldeles för långt pendlingsavstånd från Lappträsk. Hon är hit typ en gång per månad men eftersom jag skulle missa för många träningar så förstod jag att det inte fanns en chans att få plats på hennes kurser så jag sket i att anmäla mig. Har bestämt mig för att testa en tränare som heter Maria Hjort. Nu till en början krävs inte så mycket så jag skulle egentligen kunna rida för vem som helst. Vi kanske inte är det roligaste ekipaget att träna. Hoppas han ännu går att rida på, skulle vara så drygt om jag bara drog i backen hela tiden.

Så mina vänner där ute. Jag kommer fortsätta att terrorisera er med tiotusen frågor angående hur träningarna och tävlingarna gått. Blir jag för på så är det bara att blocka mig ;)

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards