Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 4 maj 2010

Av Nina - 4 maj 2010 21:09

Idag när jag körde efter E18 ut till stallet fick jag skratta högt för mig själv. Jag kände mig just då så otroligt lycklig över mitt norrländska temperament. Eftersom det alltid blir lååång kö där de håller på att bygga nya IKEA så kan det lätt bli lite hetsigt i trafiken. Folk kan ibland köra i tre filer och försöker på alla sätt att tränga sig fram. Idag var det en vinröd Saab som körde bakom mig. Han hade vevat ner rutan och pekade finger till alla som körde förbi och när de blåste om honom så bländade han dem. Jag skrattade så jag höll på att kvävas. När vi äntligen passerat vägbygget så blåste han förbi alla och och tog upp jakten på alla som kört om honom. Han körde om dem i full fart och tutade. Han måste varit helt galen.


  


När jag svängde av E18 så hörde jag att min bil gnisslade igen. Pappa fixade det när han var här men nu är det tillbaka igen. Jag löste dock problemet väldigt smidigt. Jag höjde stereon :)


Väl på plats i stallet så blev jag varm i hjärtat. På flaggstången vajade den skånska flaggan. Den gjorde det eftersom det är Ulrikas födelsedag idag. Jag visade till Dorado att hans färger vajade på stången och han kände sig supernöjd över att det blåste spanska vindar över Talvsta gård.


Nu sitter jag och väntar på att Desperate housewives ska börja igen efter en reklampaus. Dricker varm choklad med skummad mjölk. Helt underbart gott.

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards