Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 9 maj 2010

Av Nina - 9 maj 2010 19:13
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Nina - 9 maj 2010 18:55

Nä, nu jävlar får någon ta och proppa igen Eyjafjallajökull! Blir galen om jag inte kommer iväg till Barcelona. Tar fan i mig cykeln och cyklar hela vägen dit om jag måste. Blir så less på att alla mina kuliga aktiviteter blir avstyrda på ett eller annat sätt. På torsdag är det meningen att jag ska åka men just nu ligger det ett stort askmoln över Spanien så flygplatsen är stängd. Jag har sett fram emot maj månad hur länge som helst. Detta av två anledningar. Den ena var att jag skulle åka på PRE-träffen denna helg. Det projektet blev inställt eftersom min häst lägligt nog blev halt. Den andra kuliga grejen var att jag skulle åka till Spanien. Det bara måste gå vägen.

Av Nina - 9 maj 2010 17:47

Någon som vet hur man lösenordsskyddar ett inlägg? Klickade i rutan "lösenordsskydda detta inlägg" när jag skrivit inlägget men det publicerades i alla fall. Vad har jag missat?

Av Nina - 9 maj 2010 10:45

Om personen du talar med inte tycks lyssna, var tålmodig. Det kan helt enkelt vara så att han har lite ludd i ena örat. (Nalle Puh) Detta problem har Dorado haft idag. Idag var första gången jag hade ut honom på ridbanan sedan klinikbesöket och han var laddad. Han var precis lika laddad som Bamse blir av en burk dunderhonung. Det var dock inte svårt att kontrollera honom eftersom jag hade tömmarna. Någon stor volt blev det dock inte att tala om, nej vi var tvugna att använda hela ridbanan. Det gick dock förvånansvärt bra trots att tömmen som låg runt bakdelen var läskig. Han försökte gång på gång att få trava men jag saktade in honom lika många gånger som han försökte. Till slut gav han upp och bestämde sig för att bara skritta. Han trampade på bra, med långa bakben. Jag jublade för mig själv, men bara på insidan, vill inte ta ut segern i förskott.


  


När jag sedan var klar och släppte ut honom i hagen så var det full fart. Han sprang som en galning och han jagade den nya hästen. Fattar inte varför han gör det? Tycker synd om henne. Blir så ledsen. Kanske behåller honom inne så han kan slappna av och ta det lugnt. Eftersom han äter smärtstillande så känner han inte av när han behöver sluta springa. Suck.





Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards