Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 5 maj 2010

Av Nina - 5 maj 2010 21:28

Nu har jag förberett inför morgondagens hältutredning. Har dragit fram transporten, fyllt spån och ställt iordning alla grejor. Hoppas att jag inte behöver göra något ridtest. Vill inte rida. Har tvättat Dorados man och svans samt skrubbat upp honom ordentligt. Han blev så fin.


Nu ska jag plocka ihop pass, försäkringsbrev och allt annat jag kan tänkas behöva ha med mig.


Ska ta ett välbehövligt bad och försöka kurera den bankande huvudvärk som jag haft sedan förmiddagen. Det är snart dax att försöka sova. Dorado har tid på kliniken 08.00 Blir en tidig morgon i morgon.

Av Nina - 5 maj 2010 07:02

   Vaknade supertidigt i morse trots att jag ställt klockan att ringa först 7.30 Det var en hektisk dag igår och direkt när jag vaknade så kände jag mig orolig. Försökte gå igenom alla möjliga saker för att lista ut vad det var som gnagde i mig. Detta gjorde jag helt utan resultat. Illamåendet och den jobbiga känslan ville inte ge sig.


Plötsligt kom jag på mig själv ligga där och fundera på Dorado. Om han någonsin skulle bli den gamla Dorado igen? Jag gick igenom allt i mitt huvud. Dorados "nya" steg sitter fastetsat i mina tankar. Han tar inte med sig bakbenen på samma sätt längre. Jag skulle så gärna vilja veta vad som egentligen har hänt.  Det högg till i bröstet och jag hittade roten till det onda. Känner mig så ledsen. Vet inte hur jag ska motivera mig själv att gå till jobbet, vill åka ut till stallet och bara vara där hela dagen. Oroar mig jättemycket inför morgondagen. Jag hoppas, hoppas, hoppas verkligen att de ska kunna hjälpa oss på kliniken i morgon.


  

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards