Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 4 oktober 2012

Av Nina - 4 oktober 2012 22:18

Ja, tänk att någon så liten som Emme kan säga så mycket. Jag skulle hämta henne på förskolan idag. Hon hade väntat hela dagen och talat om för alla att hennes moster Nina skulle hämta henne. När jag äntligen kom så sken hon som en sol. Hon hoppade glatt upp på bänken så jag kunde knyta skorna. När jag håller på som bäst med knytningen så stryker hon mig över håret och säger:
- Du har varit så länge på jobbet. Jag har längtat efter dig, hela dagen.
Jag svarar självklart att jag längtat efter henne också. Då håller hon upp tre av sina små fingrar och säger:
- Du har hämtat mig på dagis tre gånger.
Hon har koll. Tror det kan vara fler gånger, men den här terminen är det nog tre gånger. Vi klädde snabbt på oss och trampade hem till Nemo. Vi pratade i munnen på varandra hela vägen. Det är nämligen så att både Emme och jag har talets gåva. Eftersom klockan slagit tre var hela vägen hem till mig fylld av ungdomar från skolan. De hälsade glatt och Emme hälsade tillbaka och konstaterade att hon kände dem, hon kom bara inte ihåg vad pojken eller flickan hette. När jag talade om namnen så konstaterade hon bara att så var det ju. Då kan man inte annat än le.

Tänk att någon som snart fyller tre kan tycka så mycket om mig. Undra vad jag gjort för att förtjäna det?

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27 28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards