Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 6 oktober 2012

Av Nina - 6 oktober 2012 19:32

Oktober. I oktober fyller tre av de personer som betyder mest för mig år. Min pappa fyller 60 i morgon, min mamma fyller nästa söndag och Emme fyller på lördagen. Men det är inte bara därför jag finner ro i oktober. Oktober är en rosa månad. Det är denna månad på året då bröstcancer uppmärksammas. Jag önskar och hoppas att alla där ute gör sitt bästa för att stödja forskningen om bröstcancer. För alla har vi säkert någon i vår närhet och omgivning som drabbats. Jag har många bara i min krets.


Det finns ingenting som betyder så mycket för mig som de runt omkring mig. Allt jag önskar är att de i inte ska måsta ta en paus för att kämpa för sitt liv. Jag vill att alla ska få samma möjlighet som jag. Att vara frisk och få leva sitt liv som det var tänkt att det skulle levas.


Det finns ingenting som betyder så mycket för mig som att kunna åka till Cielo precis när jag känner för det. Trycka min näsa i hans tjocka man och känna hans unika doft. Jag gör vad som helst för min häst och för att få träffa honom varje dag. Jag är lyckligt lottad och jag hoppas att du förstår att du också är det. Våga lev ditt liv, det är så mycket viktigare än man tror. Skippa alla måsten denna månad, gör det du känner för. Och tänk på de som kämpar för sitt liv, lev lite för dem också. Skänk även en tanke till de som kämpade men inte överlevde.


http://equestriansagainstcancer.com/kollektion/
Av Nina - 6 oktober 2012 11:56

Finns det någon mer underbar morgon är lördag morgon? Vaknade tidigt, käkade och gick ut med Nemo på en ordentlig promenad. Åkte iväg till gymmet som öppnade klockan tio. Nu är jag hemma och det känns skönt att jag hunnit så mycket på så lite tid. Körde ett lugnt pass. 15 minuter rodd, 35 min powerwalk, spinning 30 minuter, fria vikter, rygg och lite benpress bara för att jobba igång ischiasnerven. Tog dock bara 65 kg, i repetitioner om 10x3 för att inte reta igång den onda nerven.

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27 28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards