Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 9 oktober 2012

Av Nina - 9 oktober 2012 22:05

Den ena målningen avlöser den andra. Det är såå roligt! Jag har precis grundat en 70x90 cm canvas. Underbart att få måla stort. Jag älskar stora dukar med stora motiv. Det är mycket kvar att göra men jag kastar upp mitt "första utkast" så ni får se vad jag drillar om.

När jag är klar med denna har jag en fux på kö. Sedan tänkte jag måla en försäljningstavla 25x25 cm. Ska vara två hästar som mellan sig har bröstcancersymbolen. Om den tavlan blir såld ska jag skänka hälften till bröstcancerforskningen. Det är en liten tavla vilket gör den lätt att packa och skicka till landets alla hörn. Hoppas bara att min idé inte blir en flopp :/ Så pinsamt.

Av Nina - 9 oktober 2012 19:23

Stuteri Colina har denna underbara fölunge till salu. Hon har varit känd redan från födseln då hon förlorade sin mamma. Hon har varit med i tidningen, på tv och till och med i Hästmagazinet. Hon är en riktig skönhet!

http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=660264

Av Nina - 9 oktober 2012 18:52

Jag såg den första delen i denna serie i går. Det kändes så hemskt men jag kunde inte sluta titta. Jag ville veta, måste få veta. Jag har inte den bästa insynen om HIV, Aids, homosexuella och hur fruktansvärt de behandlades. Den insyn jag haft är utifrån rockbandet "Queen" och Freddie Mercury. Jonas serie känns som en dokumentär, en väldigt tragisk och sorglig sådan samtidigt som jag blev så glad över de två pojkarna som fann kärleken. Man fick genom hela avsnittet veta hur det skulle gå och det gjorde alltihopa ännu mer tragiskt. Det kändes som att allt bara lämnades åt sitt öde. När de äntligen fått det de kämpat för så länge så rycktes mattan under deras fötter och de insjuknade, den ena efter den andra. Sjukt bra serie. Se den om du har möjlighet.

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27 28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards