Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 20 oktober 2012

Av Nina - 20 oktober 2012 09:16

Det var en bra fredag. Kom hem från jobbet och innanför dörren låg det. Mitt nya examensbevis. Efter många års velande fram och tillbaka bestämde jag mig äntligen. Jag kommer att öppna nya dörrar med detta lilla papper. Nu kan jag förverkliga ytterligare en dröm. Jag har nu möjlighet att doktorera. Har alltid haft det som ett mål. Att få jobba med det som jag älskar samtidigt som jag kan gräva ner mig i gamla böcker. Jag har nu en dubbel examen, kan med den undervisa senare år och gymnasiet. Min dröm kommer förhoppningsvis att gå i uppfyllelse någon gång. Detta är bara ett litet steg på vägen men det känns stort. Låt mig presentera:

Av Nina - 20 oktober 2012 07:23

Fy, nu är det andra dagen i rad som jag vaknar tidigt och det första jag kommer på är att jag glömt någonting. Det är en hemsk känsla. Båda sakerna som jag glömt är ingenting jag kan göra ogjort idag.

Jag löshoppade Cielo i går. Det gick som vanligt riktigt bra. Försöker att hoppa honom en gång i månaden. Jag har själv valt att inte hoppa mer än så eftersom han är så liten ännu. Jag vill bara att han ska få träna lite. Han är otroligt skicklig och rapp i fötterna. Han hoppar allt men behöver hoppa mer eftersom han har lite problem att bedöma avstånd ibland. Men det kommer med åren.

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27 28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards