Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 5 oktober 2012

Av Nina - 5 oktober 2012 21:43

Vår nya skrittmaskin börjar att ta form. Den blir mäktig. Tycker den påminner om en sådan där gammal karusell. Ni vet, en sådan man rider på hästar i :)

Av Nina - 5 oktober 2012 21:39

Hängde på till förskolan för att plocka upp Emme. När jag kom hem tog jag med mig lilla Nemo och styrde Mavericken mot stallet. Cielo lyfte huvudet när jag ropade på honom. Hans vita stjärn tittade fram och den verkligen lös. Såg på en gång att han fortsätter sin trend. Lerinpackning från öronen och hela vägen ner till hovarna. När jag kom nära såg jag att det runnit en hel del från vänster öga. Försökte lokalisera ifall någonting var fel. Det blåste rejält ute på ängen och han brukar reagera på blåst. Hoppas att han inte åkt på en ögoninflammation. Rengjorde och drog på lite vaselin. Vaselin är bra. Det gör att huden inte tar skada ifall det rinner exempelvis sårvätska från ett sår.

När jag kom hem fixade vi lite här och åkte sedan vidare för att ha ännu mer fredagsmys. Emme bjöd på kinamat, chips och dricka. Fick även se lite av filmen "Hitta Nemo". Efter det hade hon vattenfärgsmålning, pärla halsband och baka med play-doo på schemat. Det var intensivt och Nemo har nu slocknat. Han snarkar högljutt i min famn och mina ögonlock är bly. Det doftar akrylfärg i min lägenhet. Jag var bara tvungen att måla lite :0)

Bilderna visar den bajskorv som jag bakat. Skulle vara en bulle men publiken avgjorde vad det var. Bakade även en häst. Den gick dock av när Emme galopperade med den och blev då en snygg byxa i stället.

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27 28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards