Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 14 oktober 2012

Av Nina - 14 oktober 2012 22:36

I morgon är det äntligen dags för hovdelen på min kurs. Känns så spännande och jag ser verkligen fram emot det. Samling på hovslageriet klockan 8.00

  


Cielo och jag under dagens körpass. Regnet öste ner och Anne var snabb med att rycka fram mobilen och blända av två bilder.

        

Av Nina - 14 oktober 2012 16:49

Om två dagar fyller Cielo ett år och fem månader :)

Av Nina - 14 oktober 2012 16:27

Jag skulle verkligen vilja ha ett rött träns. John Whitaker har ett superfint som man kan köpa på Skara hästsport. Hittade dock en billigare variant på nätet under femhundralappen. Men jag vet inte. Det är ju ett John Whitaker jag vill ha. Kanske väntar till de blir helt ute och köper det när alla affärer rear ut ;)

Jag skulle även vilja ha röda benskydd och ett rött selunderlägg. Tänk vad snyggt! Och sedan en röd vagn till det ;)

Av Nina - 14 oktober 2012 16:02

Sensommaren och hösten har bjudit på ofantliga mängder regn. Det har ställt till det för oss och inkörningen. Det har inte gått att köra på ängarna. Cielo har inte varit framför vagn på nästan två månader men idag var ridbanan rensad från hinder och kusken levererade en speedcart. Gunilla hoppade glatt upp i vagnen och körde Cielo. Jag fick stå på sidan om och bara beundra min lilla häst som helt plötsligt blev en stor kille. När han sätts i vagn så blir han en annan häst. Han får en helt annan resning och ett fint steg. Självklart fick jag känna på honom lite själv också. Det är det bästa med Gunilla och Leif, de vill alltid att jag också ska ge mig in i leken. Det är så skönt att bli inbjuden att delta. Verkligen ta del av min hästs utveckling.

Jag är så otroligt tacksam för att Leif och Gunilla gav min PRE en chans att få bli körhäst och att de körde in honom åt mig. Blir så glad av att se min lilla häst i vagn. Han verkligen älskar att bli körd. Han blir ingen travhäst men han gör sitt bästa och han gör det som en PRE är bäst på. Att vara vacker. Cielo är verkligen min stolthet och stjärna. Jag är så glad för att just han blev min.

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27 28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards