Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 3 maj 2012

Av Nina - 3 maj 2012 21:17

Fick idag meddela att jag inte kan hänga med till Barcelona. Är fortfarande risig och sover mycket men har nu i alla fall kunnat jobba 50 procent i två dagar. Det känns skönt. Var och gjorde min MR idag. Det gick bra men det blev sådant tryck i huvudet att jag fick kräkas. Hade värsta huvudvärken när jag kom hem. Jag somnade och sov några timmar. När jag vaknade så åkte jag iväg en snabb sväng till Cielo. Ville bara kolla att han var ok. De har fått komma ut på bete idag så detta var vad jag såg när jag kom dit. Är det inte underbart så säg!


 


Längst bort hade lilla C hittat sig en helt egen gräsfläck. Han tuggade och tuggade men tittade upp och kom fram när han såg mig. Blir så varm i hjärtat av att han kommer fram till mig när han ser mig.


     


Jag har någonting i ögat. Kan du ta bort det?

 


Jag har haft problem med att få fast Cielo när jag ska ta in honom så han får ha en grimma på sig. Det verkar fungera bra och nu behöver jag aldrig bråka med honom. Jag bara knäpper fast grimskaftet, helt odramatiskt. Det känns bra för oss båda. Jag har haft ut honom varje kväll för att ge honom kraftfoder, borsta, springa runt och busa i ridhuset och för att kunna äta massor av gräs. Har vant in honom ordentligt inför betessläppet. Jag kan vara lite nojjig när det kommer till bete.

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17
18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards