Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 4 maj 2012

Av Nina - 4 maj 2012 20:28

Jag kan inte med ord beskriva hur det känns i kroppen när Cielo får syn på mig och kommer gående fram till mig för att hälsa. Varje dag så blir jag mer och mer medveten om vilken liten skönhet han är min underbara och söta Cielo. I min värld är han den vackraste häst som finns. Jag bara älskar honom mer och mer för varje dag som går. När jag mådde illa i går när jag var på röntgen så tänkte jag på honom och då kändes allt lite lättare. Blev en aning tårögd när jag insåg hur tydligt jag kan se min häst bara jag stänger ögonen. Jag kommer ihåg minsta lilla detalj. Jag är så innerligt glad över att Linda sålde honom till just mig. Han lyfter hela min tillvaro och gör mig till den lyckligaste människan i hela världen.


     

Av Nina - 4 maj 2012 20:23

Hann bara innanför dörren när jag kom från jobbet i eftermiddags så ringde någon på. Jag öppnade och där stod ett blomsterbud. Han hade med en blomma till mig. Blev superglad. Det var pojkarna på Outdoorexperten som skickat en "krya på dig"- hälsning till mig. Det var supergulligt. Jag öppnade den och i förpackningen fanns det ett litet olivträd. Hur fint som helst! Tänk vad glad jag blev :) Jag har så tur som har så många snälla människor omkring mig. Människor som verkligen bryr sig.

Nu googlar jag för fullt för att ta reda på hur jag ska sköta mitt lilla träd.

 

Av Nina - 4 maj 2012 19:56

Ligger lite efter i mitt läsande av mina hästtidningar eftersom jag haft problem med att läsa i mina yrselattacker. Har känt mig lite piggare idag och därför kunnat fokusera blicken :) Jag har hunnit genom hela Ridsport. Blev så glad när jag kom till ett reportage om kissing spines. Reportaget var från Strömsholm. Blir glad när jag läser om hur de utvecklas och tar steg för steg in i framtiden för att forska, prova, våga och genom det hjälpa våra fyrfotade vänner. På en av bilderna fanns Florian med. Han ligger bra till hos mig :) Pratar alltid med en snäll röst när jag pratar om Florian.


   



Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17
18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards