Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 15 maj 2012

Av Nina - 15 maj 2012 22:09

Jag hann bara sticka in huvudet hos läkaren idag så ville hon sjukskriva mig på heltid. Hon är den läkaren som remiterade mig vidare från första början och hon tycker att jag ser sjuk ut. Känner mig inte direkt frisk när till och med läkaren tycker man ser sliten ut :) Jag vägrade att låta mig sjukskrivas på heltid och hon sjukskrev mig på 50% i tre veckor. Jag log och konstaterade att jag gör som jag vill i alla fall. Jag förstår att jag inte har mycket till socialt liv och att jag inte orkar göra någonting förutom att jobba. Det känns dock viktigt för mig att vara igång de timmar som jag är på jobbet. Jag skulle förmodligen sovit bort tiden annars.


Vi gick igenom de nya symptomen som jag fått. Har visst inte någon bra känsel i höger hand och den är dessutom väldigt svag. Läkaren undrade om jag inte märkt det. Jag sa bara att jag tyckt att tekoppen känts tyngre än förut. Men och andra sidan så känns kroppen tung, riktigt tung så det kändes inte konstigt alls. Jag hade fortfarande feber men öroninflammationen är borta. Jippi! Alltid nåt. Nya prover är tagna och nästa steg blir att hänga hos neurologen. Det blir nog också en upplevelse :) Jag har bestämt mig för att inte dividera och skriva mer om detta tråkiga i min blogg. Känns inte som att det är intressant läsning. Vill man veta hur jag mår så får man fråga helt enkelt.


Jag försökte att åka longboard tillsammans med min vän idag. Det gick varken fort eller stadigt men jag fick stå på min bräda och lyckan kändes från tårna och hela vägen upp i hårbotten :)


 



Tjing! Sov gott!


Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17
18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards