Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 19 maj 2012

Av Nina - 19 maj 2012 23:34

Blev så glad när det plötsligt ramlade in ett mejl med en bild på Cielo. Det var Jossan som tagit den när hon var ute bland hingstarna idag :) Tänk vad glad man kan bli! Söta Cielo. Han fastnar alltid på bild.


 

Av Nina - 19 maj 2012 23:18

Jag är en riktig hönsmamma. Har i flera dagar fasat över att lilla C är så svullen över fästningsbandet till djupa böjsenan. Var helt inne på att ringa jouren eller åka in med honom till Strömsholm på en gång om det inte gått ner till nu i kväll. Tog in honom och såg att han ännu var svullen. Inte lika mycket men ännu irriterat. Lät honom stå på box i två timmar och när jag sedan skulle ta ner honom till ridhuset för att kolla eventuell hälta så hade han slocknat. Han låg med fötterna i vädret och sov djupt. Jag öppnade boxdörren och han kom då snabbt upp på fötter igen. Svullnaden var helt borta. Tog med honom ut och på väg ner till ridhuset så ångrade jag mig. Släppte ut honom och fick då se honom röra sig. Han var inte det minsta halt. Nu har jag lovat mig själv att slappna av. Han är inte gjord av socker och om han är svullen i morgon igen så får han komma in och sova några nätter.


Vilken bra idé att de gjort värsta bästa hängstället i den här boxen. Tror jag vilar lite.

   


Oj, oj, vad ögonen känns tunga...

    

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17
18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards