Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 16 maj 2012

Av Nina - 16 maj 2012 21:19

I måndags hade vi idrottsdag ute på Hamre. 19 ungdomar var med och provade på att rida. Det var en riktigt bra dag. Idag var det dags för ytterligare en utedag. Denna gång var det Fullerö golfklubb som fick ta emot oss. Det har varit en superrolig dag och nu är ögonlocken tunga. Tänk vad bra jag har det!


Vi slog på ranchen, puttade och spelade sedan korthålsbanan. Jag och Milla spelade i lag tillsammans. Vi är ett bra team och vi kommer nog att gå ut och spela fler gånger. Milla och Peter har spelat golf seriöst. Jag däremot är en sådan som ledsnar rätt så fort och tränar att slå lite sporadiskt. Varje gång jag hänger på så slår det mig hur kul det är. Ska nog spela någon runda på korthålsbanan i år och verkligen känna på om jag kanske inte ska prova på att golfa lite. Jag lovar att jag är bättre än denna video visar ;) Jag lovar att det är min boll som försöker att döda sorkarna på banan även om jag försöker skylla ifrån mig och säga att det inte var min boll!




         

 
 

Av Nina - 16 maj 2012 21:16

Idag är minsann ingen vanlig dag. Nej, för det är älskade Cielos 1-årsdag! Han är nu en stor pojke! Och jag är världens lyckligaste mamma :)


   

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17
18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards