Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 9 augusti 2012

Av Nina - 9 augusti 2012 18:27

Att Fuego är min favorit hoppas jag att ingen har missat. Jag älskar denna häst och JM rider riktigt bra. Självklart beundrar jag absoluta toppen i startfältet. Det är otroligt roligt att få se dem rida och de är fantastiskt duktiga.

Däremot vill jag ge en känga till kommentatorerna och jag har förslag på vem de ska sätta dit. Jag vill att de placerar Ulla Håkansson, Kyra Kyrklund och Maria Eriksson att kommentera och ge oss sin upplevelse. Skulle vara värt att prova. Nu undrar alla vem Maria Eriksson är och det ska jag tala om för er. Det är min tränare från Kalix. Hon är fantastiskt kunnig och kan (i min värld) allt. Hon är påläst och kan dela med sig av det hon ser.

Mina frågor till dig är vem är din favorit av dagens ryttare/hästar? Vem skulle du önska ha som kommentator? Om du fick placera om en ryttare, vilken ryttare skulle du då sätta på vilken häst?

1. DUJARDIN C
(VALEGRO)

2. CORNELISSEN A
(PARZIVAL)

3. BECHTOLSHEIMER L
(MISTRAL HOJRIS)

4. LANGEHANENBERG H
(DAMON HILL)

5. HESTER C
(UTHOPIA)

6. VAN GRUNSVEN A
(SALINERO)

7. SCHNEIDER D
(DIVA ROYAL)

8. SPREHE K
(DESPERADOS)

9. GAL E
(UNDERCOVER)

10. MUNOZ DIAZ JM
(FUEGO)

11. VILHELMSON SILFVEN
(DON AURIELLO)

12. ZU SAYN - WITTGEN.
(DIGBY)

13. MAX-THEURER V
(AUGUSTIN)

14. KITTEL P
(SCANDIC)

15. TRUPPA V
(EREMO DEL CASTEGNO)

16. CARVALHO G
(RUBI)

17. PETERS S
(RAVEL)

18. KASPRZAK A
(DONNPERIGNON)


Av Nina - 9 augusti 2012 08:58

Hade ut Cielo i ridhuset i förrgår. Vi löshoppade och Cielo hoppade som vanligt som en Gud ;) Denna gång fick han prova vattenmattan. Den var spännande, lite läskig men superkul. Med öronen spetsade och full fokus flög han över det nervkittlande hindret :) Stolt mamma och stolt häst.

Av Nina - 9 augusti 2012 08:54

Det är tufft att jobba och se OS samtidigt. Det är tur att på mitt jobb finns det både storbildsskärm och iPads ;) Dessa två alternativ snurrar hela dagarna och jag missar inte en enda minut av det viktigaste i tävlingssammanhang som händer detta år. Idag är det dressyren! Jippi!

Av Nina - 9 augusti 2012 08:44

Försökte tidigare i våras att teckna en livförsäkring. Denna skickade jag in bara några dagar innan jag blev sjuk. Fick i går veta att jag fått avslag eftersom jag haft migrän under så lång tid. Det kändes ruttet men jag får prova igen om om ett år. Samtidigt som jag funderar på ifall jag ska ringa och prata med dem. Har aldrig hört någon som dött av migrän men jag kanske kan få en asterisk som förklarar att jag inte får någon ersättning om jag skulle råkas dö av migrän.

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards