Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 26 augusti 2012

Av Nina - 26 augusti 2012 19:31

Av Nina - 26 augusti 2012 19:20

Av Nina - 26 augusti 2012 16:07

Sitter här och känner mig så nöjd. Det gick superbra att rida W. Jag gick igenom passet i huvudet medan jag lindade benen. Jag höll fokus från det att jag hoppade upp till det att jag klev av. Vi var lika nöjda båda två. Såg att W kände sig stolt. Hon fick massor av beröm och det förtjänade hon verkligen. Hon kom snabbt igång med bakdelen och fick en fin, ärlig form. Jag kände hur hjärtat hoppade över ett slag lite då och då för att jag var så stolt över henne. Både fredag och lördag har fått mig att tvivla på mina kunskaper men efter att jag suttit på henne idag och ännu en gång fått känna på vilken underbar häst hon är så känner jag mig nöjd igen.


Cielo fick komma in innan jag började med W. Jag var helt dyngsur efter att jag letat igenom hela hagen efter flocken. Det spöregnade och de hade gömt sig i skogen. Såg dem inte så jag passerade dem. Han var nöjd över att få komma in. Han vilade i boxen i 3 timmar och var full i halm när det äntligen var hans tur. Det blev en ordentlig rykt och sedan fick han gå ut till de andra igen.  

Av Nina - 26 augusti 2012 07:27

När det regnar som det gör denna morgon så säger jag ett tyst tack för de ridhus som finns på anläggningen. Ska ta ut W på ett dressyrpass och jag känner mig laddad. Ska ta henne i stora ridhuset. Har varit lite ofokuserad på uppgiften. Inte haft någon plan med ridningen, tror det är därför jag inte fått igenom henne ordetligt ännu. Jag red mer fokuserat i det andra stallet, det kändes mer hemma på något sätt. Och framför allt så var jag alltid ensam. Det ger mig ett naturligt lugn.

Men först ska hingsten få komma in och mysa i halmen.

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards