Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 25 augusti 2012

Av Nina - 25 augusti 2012 19:00

När jag kom till stallet i morse så hämtade jag in hingsten först. Han fick komma in och vila medan jag motionerade W. Han stirrade på mig när jag kom ner till hagen. Kunde se hur trött han var. När han ätit upp sin mat gick de andra ut. Cielo tog en siesta och sov till tio.

Av Nina - 25 augusti 2012 18:56

Tog ut Wythia på töm. Det gick riktigt bra att tömköra henne. Från början var hon spänd och förstod inte riktigt men med uppmuntran och beröm lyckades jag få henne att förstå. När hon vågade slappna av så fick hon ett långt steg, ett härligt övertramp som jag varken såg igår eller i början av dagens pass. När hon vågade lita på mig och slappna av så sänkte hon formen, fick en ärlig rundhet, bakbenen arbetade och ryggen likaså. Hoppas det håller i sig till i morgon :)

Av Nina - 25 augusti 2012 18:48

Underbart att komma ut och pyssla med lilla C. Släppte honom i ridhuset och då såg jag hur rund och fin han blivit. Konstaterade när han gick bredvid mig att han inte ens är ett huvud mindre än mig. Inte konstigt att han kändes större när jag borstade honom. Han växer så det knakar just nu. Har låtit honom vara hela veckan. Tänkte bara låta honom beta hela nästa vecka också. Har bokat en flygbiljett för mig och Nemo hem till norr.

Av Nina - 25 augusti 2012 06:57

Är på väg till stallet. Red Wythia igår. Hon var fin mot slutet av passet men jag fick jobba för det. Hon var fast i vänstersidan och ville inte ge med sig. Ska ta henne på töm idag och se om jag kan ta igenom hela problemet från marken i stället. Hoppas :)

Nu ska jag ta en promenad med Nemo och sedan ska jag fånga in min hingst. Han ska också få leka lite idag.

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards