Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 9 juni 2013

Av Nina - 9 juni 2013 21:49

I morgon bär det av till Kiruna. Vi ska på skolresa. De yngre barnen ska och leka på Gruvtrollet och ungdomarna ska få en rundtur i gruvan. Jag känner mig väldigt upplagd inför morgondagen. Vi kommer även att få en guidad tur på Raketskolan. Det känns som att detta blir en spännande utflykt.

Ska packa ihop lite prylar, men först lite kvällsfika :)

Av Nina - 9 juni 2013 11:43

Var lite omtöcknad hela dagen i går. Försökte att vara igång men det var nästan omöjligt. Hade otroligt ont i fötterna, huvudvärk och var väldigt trött. Det var pestigt att ta 15 minuterspromenaderna med Libero men jag gjorde det i alla fall. Sedan sov jag, oj vad jag sov. När jag vaknade hade mamma och pappa målat klart taket i vardagsrummet. Väggarna är spacklade så nu är det bara slipning och målning kvar. Efter jag kvällsfodrat hästarna passade jag på att krypa ner i sängen igen. Tillsammans med Nemo och ett paket Singoalla päronglass avnjöt jag dagens avsnitt av "Vampire Diaries".

Jag mår bättre idag. Huvudet är inte lika ont och jag kan färdas bättre. Körde Cielo en sväng på morgonen. Glad ponny! Jag fick på honom vagnen helt själv! Han stod så snällt. Han har fantastiskt trav, vägvinnande. Han fick även prova galoppera lite. Det var roligt.

När jag var klar tog jag fram lien och slog gräs, massor med gräs till mina pojkar. Libero har ännu boxvila och Cielo vägrar att vara ensam ute. Så jag matar dem med nyslaget gräs så de inte får chock när de kommer ut på gräs igen.

Kastar in bilder på min elefantfot och på den fot som är blå upp till mitt vänstra knä. Lägger även en bild på täckgjorden jag hittade på Kingslandaffären i Finland. Den kommer bli så fin till det orange Schockemöhletäcket.

Av Nina - 9 juni 2013 09:51

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17
18 19 20
21
22 23
24
25
26 27
28
29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards