Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 12 juni 2013

Av Nina - 12 juni 2013 21:45


 
 

Av Nina - 12 juni 2013 17:13

Förut, när jag hyrde in mina hästar, tyckte jag att det tog så lång tid för mig att göra stallet. Jag skulle bli så effektiv när jag fick med mig hästarna och kunde ha dem på gården hemma. Nu tar det ännu mer tid ;) Det är så hänt att gå in och käka eller surfa eller bara chilla. Helt plötsligt tar allt dubbelt så länge. Det är tur att jag har två hästar. Då kan jag skylla på att två innebär dubbelt så mycket arbete och dubbelt så lång tid. Helt plötsligt tar det lika länge att ta hand om hästarna som det gör att jobba heltid. Tänk vad chill.

Mätt och belåten tittar jag ut genom mitt köksfönster. Måste nog trampa ut och mocka Cielos hage.

Av Nina - 12 juni 2013 07:12

Efter gruvan var det dags att besöka Nya Raketskolan. Sveriges modernaste skola. Fantastisk skola! Vi blev väl mottagna och fick en ordentlig rundtur. Vi fick se allt. Lägger in bilder på klassrum, utsikt, träslöjd, bildsal, syslöjd, labbsal och gympasal.

Skolan är byggd på behörigt avstånd från gruvan men man kan tydligt se den genom de gigantiska, runda och helt fantastiska fönstrena.

På väg hem började jag känna mig konstig. Som att jag var trängd på något skumt sätt. Väl hemma borrade jag in min näsa i Liberos panna. Då kändes det bättre men på kvällen kunde jag inte sova. Känslan kom tillbaka och sakta men säkert gick det upp för mig att jag blivit lappsjuk. Jag fixar helt enkelt inte att bara se skog och skog.

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17
18 19 20
21
22 23
24
25
26 27
28
29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards