Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 19 april 2010

Av Nina - 19 april 2010 21:16

Igår lärde jag mig att man inte ska kolla tv samtidigt som man använder nagellacksborttagning. Jag råkade vifta till med den ena handen och tippade ut den "frätande" vätskan över fjärrkontrollen. Den blev helt skum, fjärrkontrollen alltså. Nu är ytskicktet helt strävt och jag fick sprätta loss knapparna med en kniv för att få den att fungera. *Hehe*


Idag har jag lärt mig att man fortfarande behöver mössa när man cyklar. Om man inte har det så får man ont i öronen.

Av Nina - 19 april 2010 20:20

I have a party in my head
it’s been there before
and if you wanna join
please knock on the door
just knock on the door

                              //Son of a plumber


Känner mig rastlös. Tog en promenad på min lunchrast idag. Det var skönt att komma ut i solen. Hör inte till vanligheterna att jag hinner ut på lunchen. Det är alltid någonting annat som måste göras. Känner att jag måste göra av med lite energi. Det är jobbigt att inte ha stallet på samma sätt. Det går lite för fort och timmarna blir därigenom för många. När jag kom hem från stallet idag drog jag på mig träningskläderna och kastade mig upp på cykeln som jag styrde mot gymet. Var helt underbart att köra ett ordentligt pass. Nu sitter jag i soffan och känner mig duktig. Samtidigt som det är tråkigt att inte ha alla timmarna i stallet så känns det kul att få ett avbrott och göra någonting annat. 

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards