Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 29 juli 2010

Av Nina - 29 juli 2010 23:18

Mamma, pappa, Milla och Emilia har alla packat sina grejor inför morgondagens avfärd ner till södern. Jag har inte ens plockat iordning mina grejor. Åkte iväg till stallet här på kvällskvisten och duschade Dorado i stället, det var roligare. Jag gillar inte att packa, drar ut på det in i det längsta. Det är alltid så sorgligt att lämna Ann och Karin. Känner mig så hemma här. Inte för att jag inte är hemma i Västerås. Är bara hemma på ett annat sätt.


Jag var ute och skrittade Dorado i morse. Vi var ut alla tre tillsammans efter vägen i skogen. Det var så roligt att rida ut tillsammans. Lilla Dorado tog täten. Han trampade på som en ångvält. Inte det minsta halt. Både Marinin och Lillebror hade svårt att hänga med när Dorado lade i den högre växeln. Han är otroligt effektiv när han skrittar. Han snubblade inte en enda gång. Jag vet att jag inte ska hurra, för jag kommer bli besviken, men lite Lasses förtjänst är det att Dorado idag trampade på utan bekymmer. Han har små, söta, runda, fina fötter. De har en smidig överrullning så han kan ta sitt steg utan att fastna med tån i backen. Jag önskar att jag kunde packa ner Lasse i min väska. Skulle verkligen behöva honom.

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards