Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 6 januari 2013

Av Nina - 6 januari 2013 18:59

När jag kom till stallet idag hade de gjort iordning hela stora ridhuset för att rida trail. Det var olika sorters hinder överallt och det såg så roligt ut. Anna hade lyckats väcka intresset hos både hoppryttare och dressyrryttare. Det var folk överallt och alla hjälptes åt med de olika delarna på banan. Jag stod på banan och hjälpte till med att ställa iordning bommar som flyttade på sig. Jag blev sugen, oj så sugen på att rida. Hann bara dryfta detta till Anna så hoppade hon av och kortade upp lädrena i sin westernsadel. Jag fick låna hennes cowboyhäst. Jag tog mig upp i sadeln med hjälp av en stol och när jag väl var på plats så gjorde det inte alltför ont i ryggen, det kändes däremot när jag skulle hoppa av. Tur att man kunde hålla i sig i hornet ;)

Hennes häst var väldigt snäll, han stod blick stilla när man bad honom göra det. Jag provade hindret där man skulle öppna och stänga grinden. Det gick bra men jag undrar om det var jag eller hästen som gjorde jobbet :0)

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards