Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 26 januari 2013

Av Nina - 26 januari 2013 18:00

Känns som att jag ränt runt hela dagen. Men det är kanske för att jag gjort just det. Sitter nu i soffan med en påse från Max i min hand. Underbart gott att få i sig lite mat innan tvättiden startar. Ska ta en riktig långpromenad medan jag väntar på att tvätten ska bli klar.

Sprang på Gunilla ute på lösdriften. Hon berömmer alltid Cielo för att hon tycker att han är så fin i kroppen. Vi ska sätta honom i vagn någon dag. Det är länge sedan jag körde så jag vågar inte köra själv. Hon hade inte tid idag men skulle hjälpa mig någon annan dag. Jag tömkörde Cielo. Han är så duktig, utan att jag ber om det så gör han ordentliga hörnpasseringar. Jag blir otroligt imponerad av en sådan sak! Jag kände i hela kroppen vilken dressyrstjärna han kommer att bli ;)

Av Nina - 26 januari 2013 12:05

Har fått i mig en stadig brunch på Markan. Kunde till och med tänka mig att svänga förbi Erikslund. Gick in på MediaMarkt och köpte ett skal och ett plast till min telefon. Den har fått klara sig utan eftersom jag inte orkat ta mig iväg. Nu är dock både jag och telefonen väldigt nöjda.

Av Nina - 26 januari 2013 10:54

Jag älskar den! Coolare pappa än Natalies och Jossans får man söka. Ska försöka få min pappa att gå åt samma håll nu när han kan rida hemma på min gård. Han kan köpa sig en stabil häst som kan frakta honom på älgjakten. En häst som kan stå helt stilla på kommando och som inte är skotträdd. Min pappa har alltid kollat westernfilmer, Clint Eastwood och Zeb Macahan. Tänk om han också en dag kunde inse vilken cowboy han egentligen är.

Av Nina - 26 januari 2013 09:07

Idag är det lördag. Det betyder frukost på Markan, tvätt av ett stycke hund, stall, tvättid och lek med Emme. Jag börjar med frukost. Sedan ska jag tömköra både Cielo och Wythia. Det ser jag fram emot.

Min bantning går utmärkt, jag har tappat 5 kilo på tre veckor. Rasar det på i sådan här fart så kommer jag snart vara i min gamla tävlingsform. Det ser jag fram emot. Jag plågar mig själv genom att säga att jag inte får rida på min nya häst innan jag är väldigt fit (smal). Det gör att jag sporras, för rida, det vill jag väldigt gärna. Speciellt på min egen lilla stjärna. Det är bra med mål i livet, ett mål är att få köpa loss en vacker spansk skönhet för att sedan flyga fram, inte bara i huvudet utan rent fysiskt också.

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards