Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 16 januari 2013

Av Nina - 16 januari 2013 22:31

Hovarna var torra och det verkar som att rötan stoppats upp för tillfället. Det är bra. Lilla C har stått inne idag. När jag kom ut på kvällen blev han glad och följde snällt med ut i ridhuset för att få röra på sig. Han är halt. Kanske inte alls så konstigt. Men i morgon kommer hjälpen. Det känns bra.

Jag fixade iordning boxen och det blev riktig mysfaktor. Cielo blev nöjd, det fanns gott om mat :) Vi fixade hovarna, borstade och myste.

Sov gott min älskade vän. Ses tidigt i morgon.

Av Nina - 16 januari 2013 18:15

Tänkte ha dem för mig själv för att kunna jämföra men Sandra lämnade en kommentar och ville se så jag lägger ut bilder på alla fyra av Cielos fötter.

I morgon kommer hovis. Jag har Strömsholms hovslagare. Det är supersmidigt. Hoppas att de kan hjälpa honom. Han blev inne, stående på den torra halmen idag. Rengjorde och fixade i morse. Hovarna var fräschare och då känner jag mig inte lika orolig för att få vänta.

Cielo blev nöjd när jag tog in honom i varmstallet i morse. Han ville inte gå ut därifrån. Jag fick dra ut honom och när jag kom ut på gården styrde han tillbaka till sin box helt självmant. Där har han haft mys för sig själv hela dagen. Han är otroligt lugn min lilla C. Liza har matat honom med några äpplen men hö var i Cielos ögon godare ;) Han är inte alls het på frukt.

Nu ska jag dra på mig kläderna och åka ut till stallet igen. Vi hörs!

Av Nina - 16 januari 2013 06:24

Börjar inte jobba förrän kl.9.30 Det är ingen bra dag idag. Vaknade med ett ryck och tänkte direkt på Cielo. Mitt mammahjärta värker. Jag har helt sjuk hemlängtan och hjärtat värker därför också. Jag vill ha mitt stall hemma på gården. Jag vill kliva in i värmen och stryka på mina två stjärnor. Jag vill kunna bara gå ut på gården och titta in i stallet när jag är orolig. Nu ska jag ta en prom med Nemo och sedan åka iväg till min fina lilla C.

Hoppas ni får en bra dag.

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards