Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 10 februari 2010

Av Nina - 10 februari 2010 20:08

Jippi! Idag har jag listat ut att jag har klimatanläggning i min bil. Förut har jag inte riktigt fattat hur den fungerar. Har bara irriterat mig på att det är otroligt dålig värme. 


Med full vintermundering så satte jag mig i bilen. Ställde in stolsvärmaren på högsta, klickade i +26 grader på klimatanläggningen och bara satt där och njöt av den underbara värmen som strömmade över mig. Mmmmmm.


Ulrika är i Tyskland igen så jag hjälper henne med pojkarna. De är så gulliga. Diesel stod och kikade in i lösdriften hela tiden när jag mockade. Han ville komma in och få mat.


Bailando och Diesel, sötisar.

  


Slutade jobba tidigt idag så jag hann ut och rida medan det fortfarande var ljust. Dorado var pigg. Han gillar verkligen att plumsa i snön över ängarna. Han blev dock riktigt trött.


Så här trött blev man av dagens ridtur. Måste ligga med mulen i de varma täckena som jag lagt över boxdörren.

  

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards