Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 21 februari 2010

Av Nina - 21 februari 2010 18:21

Jag och Nemo har varit inne nästan hela dagen idag. Vi har bara varit ut för att skrapa av den värsta snön från bilen och för att Nemo ska få göra sina behov. Han är inte så mycket för snö den lilla krabaten. Jag fick dra honom i kopplet för att överhuvutaget få honom att gå. Han vill helst bara vara inne och sova på soffan. Skulle han få bestämma så skulle han ha kattlåda.


Nu är det dock strax dax att dra på alla tjocka kläder, på både mig och Nemo, för vi har kvällsfodring i stallet. Har idag lagat Dorados hals till täcket, han skulle nog behövt den ute idag. Det har blåst nordligt, svinkallt med andra ord. Stackars pålle. Dorado gillar verkligen inte när det är kallt. Hans päls står alltid rätt upp och han blir helt stel och knakig, känns det som i alla fall :)  


Jag tror att mina djur skulle behöva åka bort på semester och värma upp sig lite.


      

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards