Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 3 januari 2012

Av Nina - 3 januari 2012 15:44

Trampade in på gymet glad och laddad :) vilket bra pass det blev. Jag var full av energi och svår att trötta ut. När jag gymmat så hoppade jag ner i poolen. Det är lika underbart varje gång vattnet smeker kroppen. Simmade bara 30 längder även om det egentligen var mer än nog med tanke på att jag gymmat också. Nu ska jag mysa med Nemo i soffan innan jag ska fixa lite middag.

Av Nina - 3 januari 2012 11:58

Sitter och tittar på olika transportbolag. Cielo börjar bli redo att komma till mig snart. Har du erfarenhet och är nöjd med något hästtransportbolag? Ge mig förslag. Jag behöver ett bolag som kan köra från Everöd till Västerås.

Av Nina - 3 januari 2012 11:19

Han är så risig i magen lilla Nemo. Jag ringde till Strömsholm i går. Nu har jag laddat med torsk och Canicur. Han har fastat i tolv timmar och jag har precis fått i honom lite mat. Han är så mager. Så liten och så trött. Han ligger nu och sover i sin Biabädd. Har riktigt bäddat ner sig i den mysiga filten. Han sover lugnt och verkar inte ha ont i magen.


Jag har sprungit ut med honom fyra gånger i natt och var helt slut när jag vaknade i morse. Mådde illa och bestämde mig helt enkelt för att det bara var en känsla. Drog iväg till ICA och fixade alla grejor jag behövde för att få en frisk vovve. Nu hoppas jag på att min omvårdnad kan få honom frisk. Om inte så blir det att åka tillbaka till farbror doktorn igen.


Det blev med andra ord ingen träning i morse. Jag avvaktar någon timme för att se hur han klarar sig. Sedan blir det antingen bad eller gym beroende på hur min lilla gosse mår.

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21 22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards