Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 13 januari 2012

Av Nina - 13 januari 2012 20:55

Vill passa på att göra reklam för hingstvisningen hos Sara http://www.pepinopre.com/

Av Nina - 13 januari 2012 20:27

Sitter och försöker få bort det silverfärgade glitterlimmet ur mitt svarta hår. Jag har inte limmat dit det med vilje. Det är lätt att olyckor händer när man känner sig kreativ på fritids. Har jobbat sent i dag och då känns det som att kvällen blir kort. Gjorde mitt bästa med att hinna så mycket som möjligt innan tröttheten skulle slå till. Skyndade mig iväg till Erikslund för att köpa några dukar när jag slutade jobba. Tänkte försöka måla lite i morgon. I alla fall påbörja någonting. Behöver måla, rensa huvudet och bara vara jag. Svängde då förbi Kinatjorren på hörnet för att hämta mat. Jag köpte min vanliga Tofu med bambuskott. Den finns inte på menyn men de vet att jag alltid köper den så det är inget problem att beställa den. Jag mår inte så bra just nu, är trött i kroppen, ont i huvudet och hela min värld svajar. Jag har helt sjuka crawings efter kött. Nästan så jag börjar tro att jag är skengravid ;) Kan tänka mig att det är så här jag kommer att känna mig den dagen det väl är dags för den delen av mitt liv.


Jag har inte tränat på några dagar. Ska käka frukost på Markan som vanligt i morgon och sedan ska jag städa. Efter det blir det gymmet och badet. Känns skönt att ha en plan. Främst för att en bomb slagit ner mitt i min lägenhet och jag måste få ordning här. Hatar verkligen att ha stökigt men jag har jobbat så mycket på dagarna och torkat spya efter hunden på nätterna denna vecka, att jag inte hunnit eller orkat ta tag i någonting när jag haft några minuter över.


På söndag åker jag iväg till Mockfjärd :) Då ska jag hälsa på hos Linda på Stall Högberget http://stallhogberget.zoomin.se/index.html Känns så spännande! Jag är så nöjd över att jag ska få komma ut och klappa på underbara PRE-pojkar :) Bara göra roliga saker helt för min egen skull. Har förberett Peter på att programmera GPSen så jag känner mig väldigt förberedd.


Av Nina - 13 januari 2012 20:19

Cielo har passerat veterinärbesiktningen utan anmärkningar. Känner mig supernöjd eftersom veterinären som undersökte honom tyckte att han var superfin och trevlig :) Det värmer mitt hjärta. Ska komma ihåg det när han börjar spreta iväg och växa åt alla möjliga håll samt bli hingstig. Det är det roliga med unghästar, de kan bli så fula i vissa delar av sin uppväxt ;)


Jag bad Linda kolla med veterinären om hon kunde kolla ifall det kommit några vargtänder. En liten var på väg ut så den kommer att ryka när det gått ett tag. Nu väntar jag bara på att det ska finnas en transport som har plats för honom.

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21 22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards