Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 18 januari 2012

Av Nina - 18 januari 2012 22:50

Just nu är jag så exalterad och uppspelt att jag bara studsar, både på insidan och på utsidan. Det känns som att jag väntat på tomten hela dagen och att han nu äntligen har levererat sitt paket. Han lämnade världens bästa paket! Jag trodde aldrig att jag skulle kunna känna mig så här lycklig igen. Lilla Cielo är äntligen här och han är mer underbar än jag vågat hoppas på. Jag älskar honom redan. Jag hann bara se den lilla kolsvarta hästen med sin röda grimma inne i bussen så visste jag att han är min. Jag fick precis samma känsla som när jag hämtade Dorado. Det bara kändes helt rätt, på en gång. Jag har satsat en hel del tid med att gulla, gosa och mysa nu i kväll. Jag kan knappt fatta att han är min, min helt egna baby. Tack Linda för att du tagit så väl hand om min lilla häst och för att du valde att sälja honom till just mig. Jag känner på mig att vi kommer komma utmärkt överens.


   

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21 22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards