Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 9 januari 2012

Av Nina - 9 januari 2012 22:47

"Jag är tuff och hård, jag kör en stor Ford"/Mojje


Har haft Mavericken på verkstan idag. Hämtade ut honom när jag slutade jobba. Det kostade mig nästan 7000 kr men oj vad lycklig han var. Kände redan när jag vred om nyckeln att han älskar sin ägare. Han har inom loppet av en månad kostat mig 10 000 kr i service och reparationer men han var värd varje krona. Så fort jag hör v6an arbeta så blir jag varm inombords.


När jag åkte från gymmet på kvällskvisten så stod det ett gäng och frös vid busshållplatsen. Jag förstod att de skulle åt mitt håll eftersom de stod vid Röda torget. Jag tog in farten och stannade. Hissade ner rutan och fick med mig tre glada resenärer som skulle till samma ställe som jag. Tänk vad enkelt det är att göra någon glad :)

Av Nina - 9 januari 2012 22:39

Jag funderar varje gång jag är och tränar på varför det finns damer som inte duschar? De byter om från sina svettiga träningskläder till de kläder de kom klädda i när de kom till gymmet. Jag skulle själv aldrig komma på tanken att ta av mig de svettiga kläderna och sedan dra på mig torra kläder utan att ha gjort någonting åt själva grundproblematiken. Svetten som är på kroppen. Jag har full förståelse för att man har på sig samma kläder och att man pälsar på sig ytterligare för att åka hem och duscha. Nu är det så att av det jag ser så blir jag en aning fundersam. Går de hemma och luktar goja? När de väl torkat så kanske de inte duschar. Tänk vad många bakterier som ska attackera deras oskyldiga kroppar medan de sover. Huuu. Undra om jag ska säga någonting till dem?



Av Nina - 9 januari 2012 22:31

Nu händer det saker. På onsdag ska Cielo vaccineras igen. Han ska även veterinärbesiktas. Superspännande och jag är helt säker på att han passerar ua. Jag har hört av transportfarbrorn idag. Han hade bara mejlat eftersom han hade körning. Jag fick bara veta att det finns plats, han hade inte skrivit någon dag. Jag fick även veta att resan tar 8-10 timmar och att han är lös på sin plats eftersom han räknas som föl. Min lilla baby. Längtar så mycket efter honom. Mejlade snabbt tillbaka om datum och jag hoppas att han svarar SNABBT :)

Av Nina - 9 januari 2012 22:00

Har du simmat dina 200 längder nu?

Det var min systers kära sambo som uttryckte sig så till mig för några veckor sedan när jag kom från ett träningspass. Det förklarar hur manisk jag kan bli när jag tränar :) Jag mår utmärkt idag och jag har kört ett ordentlig pass på gymmet. Det är helt sjukt hur lätt det går. Jag började med 50 minuter på Crosstrainern och även om svetten lackade så var jag inte trött. Bara mer full av energi. Tyvärr var jag sen iväg och hann inte träna så mycket eftersom gymmet stängde. I morgon går mitt kort ut men jag tänker förlänga det. Ska börja träna på allvar. Ska försöka komma tillbaka till den kropp jag en gång hade ;) 54 kg pure steel! Vet inte om jag kommer lyckas eftersom jag då var vegan och otroligt deffad. Men en bit på väg kommer jag garanterat. Och med tanke på att jag lätt blir rätt så manisk så brukar det inte vara några större problem.

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21 22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards