Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 14 januari 2012

Av Nina - 14 januari 2012 21:46

Denna dag har gått otroligt fort, men jag har fått så mycket gjort. Nu sitter jag här i soffan med fötterna i tofflorna och kroppen väl omhändertagen av min onepiece. Ur högtalarna strömmar "The Sounds". Mysfaktorn är hög och den hemmagjorda pizzan är i ugnen. En perfekt lördagkväll. Jag har varit iväg och målat. Har påbörjat ett projekt som jag tror kan ta många, många timmar att färdigställa. Bara i dag har jag målat fem timmar och bara kommit så här långt. Nu när jag tittar på den så ser jag att jag i mitten av tavlan målat in Dorado. Var lustigt att han dök upp. Hade inte någon plan på att måla honom. Den hästen har hans proportioner. Undra hur den blir när den är klar. Undra om det blir Dorado. Hoppas bara att slutprodukten av hela tavlan blir okej. Det är så tråkigt att satsa många timmar för att sedan bara dra ett rött kryss över hela duken.


 


Nu ska jag satsa tid på min sambo och inneboende. Han vaktar pizzan som är i ugnen och av tonen på hans gnällande så börjar den nog att vara klar. Han är så bra att ha lilla Nemo :) Jag behöver ingen äggklocka!


I morgon bär det av till Dalara för att klappa på fina PRE pojkar och flickor :)

Av Nina - 14 januari 2012 15:06

Fixade frukost på Markan, åkte förbi återbruket med den äckliga vardagsrumsmattan. Väl hemma igen tog jag tag i städningen. Jag älskar min lilla lägenhet, den går så supersnabbt att få tipptopp :) Nu måste jag få ner min nya idé på duk. Ska bege mig iväg och måla. Känner mig verkligen inspirerad. Hoppas det blir som jag tänkt mig :/ Hoppas alla ni bloggläsare får en underbar eftermiddag och kväll!

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21 22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards