Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 10 januari 2012

Av Nina - 10 januari 2012 19:44

Jag har haft ett riktigt bra pass på gymmet. Det är så himla trevliga människor som tränar där. Hittar alltid någon att prata med. Idag pratade jag en hel del med en av tränarna. Supertrevlig kille. Jag löste ett nytt årskort och tjejen i receptionen hade lite problem med siffrorna så vi fick oss ett gott skratt år eländet. Jag fick en t-shirt och en gratis månad på köpet för att jag är så trevlig och har gott om tålamod ;) Man kommer långt med att vara trevlig och genom att prata med en lugn och trygg norrländsk dialekt.


Tog några längder i poolen och det kändes helt rätt att avsluta med det. Nu sitter jag här i soffan. Helt slut ;) Tänkte åka iväg och måla lite men jag gör det någon annan dag. Tavlan jag påbörjat innan jul kändes som en glad tavla så jag har inte målat på den eftersom jag varit rädd för att förstöra den med negativa och ledsna tankar. Eftersom jag nu mår utmärkt och bara känner mig glad och lycklig på insidan så är jag redo att måla på min tavla igen. Känner mig riktigt inspirerad. Kom dessutom på ett nytt motiv när jag var och tränade. Det är skönt att känna inspirationen komma tillbaka. Den har verkligen inte kommit smygande, den bara slog ner som en blixt. Finns det någon där ute som känner för att få någonting speciellt målat eller tecknat för en symbolisk summa (duk och färg). Jag kanske kan hjälpa dig. Hör av dig till mig här eller skicka ett mejl.

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21 22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards