Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 22 januari 2012

Av Nina - 22 januari 2012 17:57

I dag kändes det som att jag äntligen tänkt klart om hur jag vill ha det med min tavla. Jag packade mer mina målargrejor och begav mig till bildsalen. Tiden verkligen bara flyger fram när jag målar och plötsligt var klockan halv sex och jag hade målat i över fem timmar. Förstår inte vart tiden försvinner. När jag skulle börja måla så tänkte jag mycket, jag funderade igenom vartenda steg. När jag sedan fick färg på penseln och lade den mot duken så var det kört. Jag tänkte inte längre, jag bara målade. Jag backade inte från duken och tog en titt på vad jag gjort förrän jag tyckte att jag var klar med första hästen.


 


Av bara farten så satte jag igång med nästa...och nästa.


 


Jag tänkte ge mig där och gå hem men då helt plötsligt så gnäggade en av hästarna på duken. Han ville också bli klar idag. Jag log mot honom och självklart ville jag göra det för honom. Efter det hade jag ändå målat så länge att hela eftermiddagen försvunnit så jag passade även på att måla bakgrunden. Den kommer att ljusas upp en aning. Vet inte om jag ska ha vitt, lila eller blått till hjälp :) Framtiden, dagsformen och humöret när jag målar nästa gång får avgöra ;)


 

Av Nina - 22 januari 2012 11:45

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21 22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards