Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 1 juli 2012

Av Nina - 1 juli 2012 22:30

Idag är det min systers födelsedag. Känns lite konstigt att inte fira hennes födelsedag. Hon och familjen åkte norrut i går. Deras första stopp var Gävle. De har idag besökt Furuvik :) Jag hittade två presenter som jag känner mig riktigt nöjd med. Köpte en present till mig själv också. Hör lite till att jag också får någonting på Millas födelsedag. Fick ju ingen tårta. Behövde dock inte slå in min present eftersom jag redan visste vad som var i paketet.


 


 


Jag känner mig också sugen på att åka norrut. Men snart, snart får jag också åka. Jag åker inte denna tisdag men tisdagen efter det. Jag kommer att flyga i år eftersom jag inte orkar sitta i bilen de 12 timmar som resan tar. Oroar mig lite för trycket och hur mitt huvud ska orka men det löser sig nog. Är bara drygt en timmes flyg. Det är bara att bita ihop ;) Jag kommer att ha min tjocka läkarjournal med mig ifall det blir strul. Skulle kännas skönt att få vård hemma. Men det kommer nog att bli bra bara jag får landa fötterna på norrländsk mark.


Jag tömkörde Cielo nu på kvällen. Han är så duktig. Han har denna vecka mött hästtransporter, bilar, bilar med släpvagn, gått i en vattenpöl, han har passerat stora stenar som ligger på vägen för att hindra trafiken och han har gått över en bro över ett djupt dike. Det är inte konstigt att jag är stolt. I morgon är planen  att han ska gå framför vagn. Känns pirrigt men jag litar till 100% på kusken. Han har varit med förr. Han har mycket rutin och jag lämnar över min Cielo i trygga händer. När jag åkte hem från stallet så var jag hungrig och var orolig för att jag inte skulle komma ihåg att åka och tanka. Lampan i bilen har lyst i några dagar och jag kände att jag rullade in på macken på bara ångorna :) 


 


Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards