Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 19 juli 2012

Av Nina - 19 juli 2012 12:18

...men det beror nog på att skåningarna är på intågande :) De stannade över i Västerås och åkte från Umeå idag. Skåningarna är min morbror (fuskskåning, norrländsk ut i fingerspetsarna), hans tjej och deras barn. Vi passar dock på att hitta på annat idag. Vi är på väg till Haparanda. Ska köpa godis på Candy World. Det är en gigantisk godisaffär som ligger vid Ikea. Vill att Västerås ska få en Candy World affär. Då skulle det vara Sveriges mest perfekta stad för mig. Jag behöver distraheras lite. Längtar nästan ihjäl mig efter Cielo. Hoppas att han saknar mig lite. Vi åker på söndag och det ska bli så skönt att få med sig hästtransporten hem.

I morgon är sista dagen för anmälan till Championatet. Jag har inte anmält ännu. Har beslutsångest. Vet inte om jag ska visa honom i år. Kanske väntar till nästa år. Har varit så säker hela tiden på att jag ska anmäla men när det strulade med papprena så blev det som att jag tappade gnistan. Att jag dessutom oroar mig för att inte orka springa med honom talar också mot. Önskar att jag vore pigg, allert och den ganla Nina igen. Den utan ett huvud som väger typ 20 kg. Kanske satsar på att köra och få honom riktigt säker där. Ja, ja. Vad är en bal på slottet? Har trots allt på mig till i morgon innan jag måste bestämt mig.

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards