Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 2 april 2013

Av Nina - 2 april 2013 12:35

Trams coming in, there's wind from the sea
But I don't feel cold, it's not shivering me
And I thought I didn't like this city but I've changed

Pass the place were I lived in 2002
And I can see the square close to my old school
In the middle of Northtown, just feeling good
Did not think I liked this city,
Thought I, thought I hated this city but

Kalix I came back to you
Now you be nice to me, then I'll be nice to you
Kalix I thank you

Av Nina - 2 april 2013 11:19

Dagarna går fort. Det är massor att göra hela tiden. Bygga hagar, fixa i stallet, packa upp, skruva möbler. Allt tar tid. Men det gör ingenting. Jag har varvat ner helt och denna ständiga jakt på tid är ur mitt system. Det är skönt att bo på landet. Kunna pula på med det man känner för. Kliva upp på morgonen, göra eld i spisen, klä på sig och gå ut till hästarna. Det är en stor förändring i min tillvaro. Jag somnar skönt på kvällarna, helt slut. Det är tyst, så tyst och jag sover som en stock. Vaknar pigg och utvilad.

Utsikten från mitt köksfönster

Av Nina - 2 april 2013 11:12

Fick bilder från Anne på min mejl. Det var bilder på Liberos första gång ute i hagen.

Foto: Anne Andersson

Av Nina - 2 april 2013 11:02

Cielo har varit tagen av transporten och flytten. Han gick ihop sig och såg ut som en fölunge. Han har stått inne medan jag fixat hage. Det var en välförtjänt vila med mycket mat och vatten. När han i går fick komma ut så var han nöjd, så nöjd. Han rullade varv på varv.

Libero fick också komma ut för att känna på det ljuva livet. Han blir fortfarande stressad av att lämna boxen men inte alls samma nu som när vi bodde i Västerås. Han blir lite orolig när Cielo går ut men kommer snabbt till ro. Han älskar sin box.

Bilder från dagen

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards