Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 5 april 2013

Av Nina - 5 april 2013 21:13

-Sov gott spånet.
-Sov gott stjärntäcket.
-Sov gott hönätet.
-Sov gott traktorn.
-Sov gott vattenhinken med äcklig olja i.
-Sov gott lampan i taket.
-Sov gott Amigo.
-Sov gott Amigo.
-Sov gott Amiga.
-Sov gott Amiga.
-Sov gott mina älskade pojkar. Vi ses i morgon.

Av Nina - 5 april 2013 20:03

...på att det ska bli lördag! Då är det min födelsedag! Jag älskar min födelsedag mest av alla dagar på hela året!

Men medan jag väntar så grillar jag lite och njuter av solnedgången. Nemo vaktar backen. Skäller, ekot svarar och han skäller ännu mer. Tänk vad bra vi har det :)

Av Nina - 5 april 2013 19:06

Libero undrar vems dåliga idé det var. Ute är det kallt och snöigt. Inne är det varmt och man kan mysa i spånet. Seriöst, vad skulle du välja?

Han klarade 45 minuter innan han började springa och ville in. Stackaren. Cielo var bara ute fem timmar innan han ville in. Det är för tråkigt ute nu för tiden.

Jag tömkörde lilla C. Han tyckte det var spännande att lämna gården och traskade snällt längs vägen. En bli fick passera. Den var lite läskig men det gick bra. Vi gick även över bron som går över bäcken. Det gick bra både bort och hem. Det enda han blev rädd för, riktigt rädd, var för de hemska vattenpölarna.

I morse när jag släppt ut Cielo så passade jag på att ha mysstund med Libero. Vi mockade, borstade och myste. Jag fick idag lyfta alla fyra hovarna! Kunde dock inte kratsa vänster bak, hade fullt upp med att bära upp hela hästen. Han har ordentligt med röta fram så det är tur att han är snäll att lyfta där. Han försöker att lägga sig några gånger när jag tjärar men efter en tillsägelse varje gång han provar så ger han sig.

Nu ska jag grilla :)

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards