Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 25 april 2013

Av Nina - 25 april 2013 20:53

Viktoria lovade mig en värstinghäst och det var precis vad jag fick. Jag måste vara en av hennes mest nöjda kunder. Jag älskar verkligen min nya häst! Jag hade inte kunnat få en mer mild och empatisk individ.

Jag och älskade Libero i kväll.

Av Nina - 25 april 2013 19:42

Idag tog jag på Libero pessoa longeringssystemet. Han jobbade på trots att jag bara spänt fast den i grimman. När jag var klar passade jag på att mysa med pojkarna. Det tog sådan tid att jag plötsligt varit i stallet över tre timmar! Förstår inte vart tiden tar vägen ;)

Jag skrubbade Cielo och glansade man och svans. När jag fixade i hans box så tittade jag upp och där stod han igen. Den Cielo som får mig att nästan ramla baklänges. Ibland blinkar det till och jag ser hur vacker han börjar bli. Han är inte en lurvig ponny längre.

Av Nina - 25 april 2013 19:03

Bild från fyra veckor sedan och bild från idag!

Av Nina - 25 april 2013 06:20

Har bokat Cielos kastrering. Det känns bra att ha tagit det beslutet. Samtidigt funderar jag på om jag inte ska ta båda två när jag ändå tar den ena. Velar fram och tillbaka med Libero. En hingst som man inte ska ha i avel känns ju lite onödig att ha som hingst med de extra åtgärder det kräver. Jag vill träna och tävla. Libero är snäll men han ÄR hingstig och kan inte slappna av. Han var stressad i går och hade superkoll på Cielo. Hingstade sig åt honom. Inte för att han brydde sig. Men det finns ändå där och gnager. Är det värt jobbet med en hingst?

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards