Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 13 april 2013

Av Nina - 13 april 2013 21:36

Nu har vi provat vår uppställningsplats. Den fick godkänt av båda pojkarna. Tog lite bilder, Cielo ser ut som en älgkalv med sina lååånga ben. Han blir dessutom alltid så trött varje gång jag tar fram kameran.

Libero hann bara in så var han tvungen att kasta sig ner i spånet. Å, så mysigt det var :) Det var två groomade och nöjda pojkar som fick sin kvällsmat. Liberos täcke var lite väl tjockt för plusgrader och jag orkade inte rota fram ett nytt så han fick låna Cielos stjärnor.

Av Nina - 13 april 2013 21:27

Det har varit många, många plus och snön tinar i en rasande fart. Känns lite tråkigt. Jag gillar snön här, den är så vit och fin.

Av Nina - 13 april 2013 18:59

Mamma och pappa har varit här. Pappa har sotat, skottat taket på uthuset och pysslat på. Jag och mamma har skruvat ihop ett skåp i stallet och ställt iordning där. Nu ska jag bara plocka in grejorna ;) Jag har skruvat upp kedjorna så nu är min nya uppställningsplats klar. Det känns toppen. Ska prova den nu i kväll så slipper jag få Cielos framtänder i rumpan. Det känns så skönt att det hela tiden blir mer och mer som ett riktigt stall :)

Vi har inte bara fixat i stallet. även huset har fått sig en omgång. Vi har burit ut en motorsäng från huset. Den har stått i vardagsrummet och väntat på att få komma ut. Nu kanske det äntligen blir lite ordning på torpet. Skissbordet är på plats och en lampa hänger i taket. I morgon ska vi åka till Luleå och kolla på en soffa.

Mamma hade med sig prover till de nya väggarna som ska upp i sovrummet. Ska sätta vit mdf som ser ut som plankor. Golvet är beställt :) Kommer bli så snyggt.

Libero är ute och leker. Han underhåller sig själv och jag ska försöka ha honom ute 2,5h. Han har varit ute 2h 15 min nu och jag hoppas han håller sig så jag kan börja öka tiden för honom.

Av Nina - 13 april 2013 09:17

Jag ställde inte väckarklockan ;) Vaknade strax efter sju. Pigg och utvilad. Nu är hästarna ompysslade, Cielo är ute, stallet är mockat, frukosten intagen och pappa är på väg upp på taket för att sota. Kanske är bäst jag går ut. Inte för att jag kan göra någonting om han kommer ner med en sjujävla fart.

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards