Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 6 september 2013

Av Nina - 6 september 2013 10:03

Även om jag älskar mitt jobb så är det skönt med fredag. Sovmorgon och slutar dessutom klockan ett. Helgen kommer så snabbt. Idag låg det en påse nyplockade morötter på mitt skrivbord när jag klev innanför dörren. Bästa kollegan.


Pappa säger att han tänker göra stallet klart i helgen. Vi satte fast mittstolpen och ena stolpen i Cielos vägg i går. Jag målade de brädor som ska vara i boxdörrarna och sprayade klart dörrkarmarna samt alla stolpar. Glömde dock att spraya fästena till väggen som ska vara i fronten. Får göra det när jag kommer hem. Min kusin kommer och sätter klart plåtarna som ska vara mellan taket och väggen idag. Han är så gullig. Är så mån om att jag ska få precis det stall som jag alltid önskat mig.


Var och klappade på pojkarna och gav dem mat i morse. Det är otroligt varmt ute, trots att det är september. Får the chills när pappa säger: -Ja, nog är det för jävla varmt. Jag kommer ihåg 1970 och första dagen på älgjakten. Då snöade det och det var så kallt att hålla bössan. Skönt att det inte är 1970. Snön kan gärna hålla sig borta, länge till. Av pappas uttalande får jag en liten blick in i framtiden. Ni vet; om hur det kommer att låta på hemmet. Han kommer dessutom att ha skjutit minst 100 älgar.


       



Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards