Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 9 september 2013

Av Nina - 9 september 2013 22:32

Har städat i stallet och spånat upp i Cielos box. Han ska stå inne medan jag är iväg och tränar med Libero i morgon. Har hängt upp hönät och ordnat med vattnet.

När jag var klar med det fodrade jag pojkarna. Fyllde vatten och gullade med dem. Mina älskade vänner. Fixade i ordning alla grejorna som ska med och hängde in höpåsen i hästtransporten. Jag älskar att förbereda inför träning och tävling. Putsa, plocka, organisera och ställa allt på sin plats så det inte glöms hemma. Det är tur att jag gillar att åka iväg eftersom jag valt att bosätta mig här och ha hästarna hemma. Kommer bli många resor.

Idag är det måndag. Ogillar måndagar. Är alltid trött och har världens huvudvärk när jag kommer hem. Måste alltid vila innan jag orkar ta tag i sysslorna. Det är drygt, tappar många timmar när solen ännu är uppe. Tråkigt att springa runt i mörkret. Har dock ett bra mörkerseende och är aldrig mörkrädd. Än så länge är det varmt ute så då gör det inget :)

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards