Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 21 september 2013

Av Nina - 21 september 2013 18:01

Trodde jag fått ordning. Kom på att jag måste ha bort alla stubbar om jag ska kunna lägga ny gräsmatta nästa år. Skönt att jag börjar förstå det här med långsiktig planering.

Min granne kom förbi med L50n och gafflarna och inom loppet av några timmar så hade han fått upp alla stubbar. Ser dock ut som att ett gäng vildsvin passerat :D

Av Nina - 21 september 2013 12:01

Regnet har öst ner hela natten. I morse fick hästarna stanna kvar inne lite längre. Tog med mig Cielo ut en sväng med vagnen. O, jisses vad fart han hade i fötterna. Jag höll i kepsen och lät honom sträcka ut. Underbara lilla C. Han är så duktig. Det är skönt att jag kan fixa allt själv med honom.

När vi kom hem var vi helt dyngsura båda två. Selade av och ställde in honom. Bytte kläder och tog med regntäckena från garaget. Tog ut hästarna och plötsligt så stängde någon av kranen. Regnet upphörde men jag orkade inte rida Libero i alla fall. Lät honom vara ute med Cielo. Ska prova Cielos hoppsadel på honom i kväll. Hoppas han kan ha den. Blir lättare att rida med den.

När hästarna var på plats i hagen gick jag in och startade en eld i pannan för att värma mig. Gjorde iordning frukost och helt plötsligt när jag tittade upp hade jag lyckats rökfylla hela hallen. Dubbelsuck. Fick öppna ytterdörren och fönstrena för att få ut stanken. Hur lyckas man? Vet inte. Var så hungrig att jag inte kunde fokusera på någonting annat.

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards