Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 16 september 2013

Av Nina - 16 september 2013 19:22

Tog in pojkarna när jag kom från jobbet. Var borta tio minuter och när jag kommer ner till stallet låg båda två och sov.

Av Nina - 16 september 2013 00:05

Nu är stallet klart att ta emot två pojkar. Vi har gjort klart boxarna och röjt ut alla byggrejor. Vi har dammsugit stallet och spånat upp boxarna ordentligt. Jag kan inte med ord beskriva hur nöjd jag är! Jag har verkligen fått mitt drömstall. Jag lägger upp bilder någon annan dag. Ville bara skrika ut min lättnad över att se ljuset i horisonten. Nu ska det bara sättas in ventilation och nya ytterdörrar ska på plats. Jag tänkte skruva upp krubbor och hinkhållare i morgon. När jag kommer från jobbet ska pojkarna få komma in och känna på sitt nya boende. Hoppas de blir nöjda!

Dagen har ramlat på i ett rasande tempo och jag känner att det har varit otroligt produktivt. Vi har nästan hunnit städa i ordning garaget. En garderob till är på plats och ena sektionen med hyllplan står nu mot väggen. Jag har fått upp sadelhängaren och mina klenoder hänger på var sin hängare. Klenoderna är Liberos svarta Kiefferkandar och Cielos bruna Stübbenkandar. Även Cielos Stübbenträns och Liberos Dyonträns har fått en egen hängare. Längre än så hann jag inte. Har många hängare kvar att skruva och många, många grejor ska packas upp och sorteras in i garderoberna. Känslan över att få ordning på alla hästprylar är obeskrivbar. Jag ogillar verkligen att inte ha var sak på sin plats. Nu får alla sin del, sin egen plats. Det känns otroligt lyxigt att kunna packa upp allt och sedan veta exakt vart det finns att hämta.

Nu ska jag göra som Nemo.

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards