Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 2 mars 2010

Av Nina - 2 mars 2010 20:08

Har bestämt mig för att testa rida i veckan. Det ska bli så skönt att äntligen få hoppa upp på hästryggen igen. Saknar det sjukt mycket. Var igång tidigt idag, har haft späckat schema. Gjorde stallet i morse, solen strålade och det var helt underbart. När jag åkte hem så mulnade det på och började snöa. Hälsade på Milla en snabb sväng innan jag for till jobbet. Dumpade Nemo hos Peter och Emme innan jag gick. När jag jobbat klart gick jag dit och barnvaktade Emme.


Börjar bli en hejare på att sitta barnvakt. Har fått riktigt kläm på hur man byter blöja. Emme är så snäll, hon gråter knappt någonting. Idag var hon vaken länge och var social med mig och Nemo. Nemo är inte så kompis med Emme för hon slår honom på nosen med sina små fingrar. I lördags drog hon honom i pälsen så han fick skrika och slog honom i huvudet med ett tomt Pringlesrör som jag lät henne leka med    Att mata henne är roligast för då är hon så otroligt nöjd.


Någonting som är riktigt bra med att ha stressigt schema med jobb, vovve, häst, barn och en syster att hälsa på på lassa är att jag är helt sjukt trött redan halv nio på kvällen. Har sovit som en stock i två nätter och har inte haft det minsta ont i ryggen, vad jag vet i alla fall. Är för slut för att känna något.


Vackra Dorado i vårsolen

   


   


Kall mule 

  


Kall Nemo

    

 

Skuggor i solen. Gissa vilka som är på bilerna?

    

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15 16
17
18
19 20 21
22
23 24 25
26
27 28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards