Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 16 mars 2010

Av Nina - 16 mars 2010 18:47

Har intagit britsen hos sjukgymnasten idag. Hon tittade, knådade, tryckte, klämde och kände. Var stelt lite här och lite där. Som att jag inte fattat det. Tror inte man behöver vara någon Einstein för att förstå det. Morr...


Fick några övningar att göra och en ny tid på torsdag nästa vecka. Någonting verkar hon i alla fall lyckats med eftersom det känns lite bättre nu. Ömt och lite ont men bättre än i går i alla fall. Kanske bara är ren tur. Jag är dock väldigt nöjd eftersom jag fått mitt ridförbud hävt. Hehe, som att jag brytt mig. Fattade väl jag också att det inte var det som var problemet. Hon frågade om jag mockat eller ridit någonting. Jag svarade nej, helt kallt. Det vet ju alla att jag inte har rört en dynggrep eller ens varit i närheten av att rida på över en månad. Hon konstaterade då att eftersom jag inte blivit bättre av att vila så är det inte ridningen som är problemet. Puh!


Jag sitter just nu barnvakt till lilla Emme. Hon har nu fyllt 5 månader. Hon har bara grinat och varit ledsen hela tiden från det att jag klev in genom dörren så jag lät henne bädda ner sig i sängen. Nu har hon somnat men jag hör att hon ligger och nyser. Hon kanske håller på att bli förkyld. Det är inte lätt att vara liten. Mitt jobb blev dock så mycket enklare när hon somnade så här tidigt ;) Vet inte om man får ens tänka så...

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15 16
17
18
19 20 21
22
23 24 25
26
27 28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards