Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 7 mars 2010

Av Nina - 7 mars 2010 22:19

- Hur vet du att du har en mus i skafferiet?


- Ingen aning.


- Ostbågen står parkerad utanför!


Hahahaha. Nä, jag vet. Den är skitdålig.   

Av Nina - 7 mars 2010 20:21

  

Av Nina - 7 mars 2010 20:03

Har lagat ett flertal täcken idag. Passade på innan jag började städa. Passade även på att sy fast de märken som jag fick av Annie. Supersnyggt.


         


När jag sytt fast mina märken så tittade jag på de benlindor jag köpt på rea för någon vecka sedan.  Det är alltid en lapp framtill på lindorna, som här där det står classic. Skulle det inte vara coolt om det fanns sådana märken med ens egen hästs namn att köpa till? Jag tycker det skulle vara superhäftligt :) Coolt om det stod Dorado på benlindorna. Lite som på dagis, där prylarna alltid är märkta. Fast detta är mer en coolhetsfaktor än en praktisk grej förstås...


  

Av Nina - 7 mars 2010 19:55

Jag har städat som en galning idag. Man blir lika förvånad varje gång över hur man lyckats smutsa ner. Tog lite bilder så ni nu kan se hur fint det blev :) Denna helg får ni en rundvandring i mitt sovrum/vardagsrum. För att bygga upp spänningen så tar jag resterande luftiga utrymmen i min lilla etta någon annan gång ;)


Sovrumsdelen.

 

  


  


Vardagsrumsdelen. Den bruna gungstolen köpte jag på loppis i höstas. Tänkte måla den vit men det har inte blivit ännu. Ska fixa det någon helg framöver :)

    


Nemos hus. Här sover han dock bara när han försöker gömma sig när man hotar att duscha honom.

  


Så här trött blir man av all städning...

    

Av Nina - 7 mars 2010 19:47

Dorado har utropat sig själv som ledare i hagen. Lilla Diesel släpptes in till flocken igår. Det var lite turbulent men hade lugnat sig när jag kom för att ta in hästarna på eftermiddagen.


Jag hade morgonfodring i morse och det var lite turbulent när jag släppte ut hästarna. Diesel är en unghäst och vill gärna leka, det vill inte de andra. Stackaren, han måste tycka att de är supertråkiga. Jag tog ut Dorado på en tur i skogen och vi hade en härlig tur trots kylan.


När Dorado kom ut i hagen var det fortfarande lite oroligt. Han skapade dock ordning. Sade åt Diesel och dirigerade bort de andra från lunchgrinden. Lunchgrinden är nämligen Dorados plats. Han står där och väntar hela förmiddagen. Han väntar och väntar tills klockan slår tolv och grinden språttar upp. Snacka om nöje :)


Det är i alla fall skönt att åka när man ser att han har koll på läget. Vilken kille :)

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15 16
17
18
19 20 21
22
23 24 25
26
27 28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards