Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 14 mars 2010

Av Nina - 14 mars 2010 21:45

Idag intog jag biltvätten. Det var välbehövligt eftersom bilen var vit i stället för grön. Helt otroligt hur mycket salt som fastnar på en och samma bil. Inte konstigt att de rostar. Resultatet blev i alla fall lysande. Åkte ut till stallet direkt efter och när jag kom fram så var bilen skitig igen.


När jag svängde in på gården såg jag Dorado. Han stod ute i hagen och viftade med en hink. Han hade tagit tag i handtaget och kastade med den. Jag klev ur bilen och han gnäggade till mig. Han viftade ännu mer med hinken och det såg ut som att han försökte tala om att den var tom. Tror han var törstig :)


Gick in i stallet och gjorde klart där innan jag hämtade min ögonsten. Solen sken men vad hjälpte det. Kände mig så totalt oinspirerad att rida. Vägarna är halkiga och ridbanan är helt översnöad. Det blev ridbanan. Trampade upp ett spår så man nu kan trava och galoppera runt spåret. Snacka om att man sänker sina krav i ridningen. Jävla skit. Måste få loss hästtransporten så jag kan åka till ridhuset.


Var till Enköping idag. Åkte ut till Jädra gård och köpte svarthavre. Deras anläggning är helt sjukt fin. På ett sånt ställe skulle jag vilja ha Dorado. Men tyvärr så tillåter inte plånboken sådana lyxigheter. Frågade om kursen i april och Thomas skulle sätta mig på reservlistan. Hoppas på en öppning där, om inte så har jag i alla fall försökt. Mejlade även till Leksand. De har nämligen dit min gamla tränare en gång per månad. Jag bara älskade att träna för henne. Hoppas att de svarar och att jag och Dorado får en plats.

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15 16
17
18
19 20 21
22
23 24 25
26
27 28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards