Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 14 maj 2013

Av Nina - 14 maj 2013 21:11

När jag kom från jobbet hade min snälla kusin kommit förbi med hö. En bal var snyggt placerad i Cielos hage. Jag hann bara in och byta om så såg jag den vinröda BMWn komma glidande efter vägen. Min snälla kusin kom för att vara social och för att hjälpa till. Han hade sett att jag inte orkat fixa stallet på morgonen. Brukar alltid ha kliniskt rent och allt klart innan jag åker till jobbet. Denna morgon var jag trött. Snoozade flera gånger och tiden räckte bara till för att fodra, motionera Cielo och ta ut mina små änglar. Min kusin erbjöd sig att mocka men jag styrde in honom på att packa höpåsar. Jag tycker det är dötråkigt men han gjorde det med ett leende. Han packade och packade och vips så var stallsysslorna färdiga. Jag kände mig helt överväldigad. Tänk hur bra man kan ha det!

Denna kväll har jag lovat mig själv att komma i säng i tid. I morgon har jag sovmorgon. Vi ska iväg med år 8 och 9 på basket DM i Luleå och bussen hämtar upp mig kl.8.30 Lyx!

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards