Min spanjor Dorado

Alla inlägg den 16 maj 2013

Av Nina - 16 maj 2013 22:15

Tog med Cielo ut på en promenad nu på kvällen. Han ligger lite högt i temp. Vi gick en lång bit längs järnvägen. Det var så mysigt. Solen sken och jag fick upp värmen trots att jag hade t-shirt. Det blir verkligen varmt här på backen. Cielo är så snäll att leda igen och jag njuter av att jag fått tillbaka min lilla häst.

Nemo hängde också på men han roade sig på egen hand. Han utförde sin favoritsyssla...att gräva efter sten och sedan bära på den utvalde tills det blir stopp i dörren in till huset. Vi försöker att inte ha stensamlingarna inomhus.

Av Nina - 16 maj 2013 17:49

Blir fortfarande helt taget av den miljö jag åker igenom varje dag. Tornedalen är fantastiskt vackert. Vackrare blir det när det blir ännu mer färg. Nästan hela vägen till jobbet kör jag längs älven, Sverige på min sida och Finland på den andra.

Här hemma står hästarna och njuter i solen medan jag sliter mig alldeles svettig med att släpa bort ris från gräsmattan. Pappa tar ner några björkar varje gång han är här och det blir så fint.

Presentation

Beställ en målning

Målar canvas i olika format. Priserna varierar beroende på storlek. Du väljer själv vilket motiv du vill ha.

 

Prisexempel:

70x90 cm, 2400 kr

50x70 cm, 1900 kr

30x40 cm, 1000 kr

Finns även duk i andra format.

 

Välkommen att höra av dig med din beställning till ninaalina.waara@hotmail.se 

Fråga mig

20 besvarade frågor

Idolbild Fuego och Juan Manuel

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Idolbild

Från Millhorse AB

 

Från Yeguada Vikinga PRE

 


Ovido - Quiz & Flashcards